Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Bigge
|
Geplaatst: 02-11-2017 07:17:57 Onderwerp: Nieuwe stopper |
|
|
|
Hey, iedereen. Even voorstellen, ben 55 jaar en rook al sinds mijn 17.
Na ontelbare pogingen wil ik er nu echt eens voor gaan, in 1ste instantie: voor mijn gezondheid, voel mij er niet goed meer bij. Wordt zenuwachtig van die 1ste sigaret in de morgen, krijg er zelfs hartkloppingen van. Ten 2de, ben het echt beu om daar zo afhankelijk van te zijn, wil een nieuwe weg inslaan!
Zo mag ik hier komen "zagen"als ik het even niet zie zitten?
Ga wel door een moeilijke periode, vader nog niet lang overleden, schoonbroer heeft kanker en op'het werk zijn er veel veranderingen die dan ook de nodige spanningen met zich meebrengen. Maar zo is er wel altijd iets, ik moet stoppen om mijn excuses daar in te zoeken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kalli
|
Geplaatst: 02-11-2017 10:03:56 Onderwerp: Bigge Nieuwe stopper |
|
|
|
Hallo Bigge,
Natuurlijk mag je hier komen "zagen", vaak helpt het om dingen anoniem van je af te kunnen schrijven.
DUS: wees hartelijk welkom op deze site.
Heel veel goede moed en succes.
Het gaat niet steeds vanzelf, maar het zal ook jou lukken !
groetjes en tot gauw,
Kalli _________________ [url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url] |
|
Terug naar boven |
|
|
Kalli
|
Geplaatst: 17-11-2017 10:11:16 Onderwerp: Bigge |
|
|
|
hallo bigge,
Hopelijk gaat het je heel goed, want je bent niet meer langs geweest.
veel succes !
En je weet het, zagen en klagen mag hier.
leuke dingen vertellen ook ! _________________ [url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url] |
|
Terug naar boven |
|
|
Bigge
|
Geplaatst: 01-12-2017 11:22:43 Onderwerp: |
|
|
|
Wel, het is nu een maand geleden, sorry, dat ik niet direct heb geantwoord.
De 1ste dag was het al om zeep ! Dus, nogmaals sorry, maar vond het van mijzelf wat belachelijk om hier nog verder op in te gaan.
Dus, ondertussen zijn wij 1 maand verder, heb opnieuw geprobeerd maar met nicotinepleisters.
Ging goed vanaf zaterdagmorgen (2 gerookt, daarna naar apotheker , voor pleisters.
Tot gisteravond, donderdag, ging het "redelijk" goed, heb zelfs de lichtste nicotine pleisters, en heb er een stuk afgesneden, omdat ik woensdagavond misselijk werd en zelfs braakneigingen had. Heb dan de pleister in 2 gesneden.
Maar, en nu hoor je mij komen, "ik mag de schuld op niemand anders steken" maar heb gisteravond er 3 gerookt, en vanmorgen 3, maar nu ben ik weer echt van zin om er af te blijven, heb mij mij paar dagen beroerd gevoeld,
slecht slapen, .... maar moet eerlijk zeggen dat ik al positieve ervaringen heb gehad, ietwat meer energie (zoveel nog niet, maar toch) , en fier op mijzelf ...
ik heb een app geinstallerd "Quit now" en vraag mij nu af , moet ik mijn teller echt op nul terug zetten, (gaat mij wel minder moed geven", ademhaling was dus verbeterd, gaan die 6 sig. daar dat allemaal teniet doen !!!
TXS voor een antwoord, ik kan hier nog zoveel schrijven, maar zal in stukken zijn, moet echt mijn huishoudwerk beginnen doen Maar ga proberen in de flow te geraken, en mijn gedachten gewoon leeg maken.
Zal nog wel wat meet uitleg geven waarom ik donderdagavond zo "zwak" was, en de sigaret als een oplossing zag, maar .... |
|
Terug naar boven |
|
|
PIC
|
Geplaatst: 01-12-2017 16:36:20 Onderwerp: Bigge |
|
|
|
Bigge
Ja man,het is niet simpel om van die peuken af te raken
De meesten hebben verschillende pogingen nodig
Hopelijk lukt het op zekere dag WEL
Diep ademhalen,veeel water drinken
En,een portie koppigheid
Kunnen helpen om te slagen
Groeten
PIc _________________ [url=http://www.TickerFactory.com/]
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Kalli
|
Geplaatst: 02-12-2017 11:13:22 Onderwerp: Bigge |
|
|
|
De moed niet opgeven Bigge !!!
Het is in het begin niet eenvoudig, maar blijven doorgaan...Die enkele sigaretten maken het wel...de nicotine blijft in je lichaam zitten.
Maar je bent op goede weg...minder is zeker een vooruitgang.
Zo ben ik ook begonnen, opschrijven wanneer je rookt en dan telkens 1 overslaan, dan ben ik overgestapt op pijpjes die de nicotine verminderden... en uiteindelijk gestopt met medicatie en hulp van het forum.
Maar vooral wilskracht, motivatie en steun van familie, vrienden en dit forum...
Succes, je kan het, je wilt het...je doet het !!!
proficiat met je rookstop !
groetje, Kalli _________________ [url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url] |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommeke

|
Geplaatst: 06-12-2017 17:15:49 Onderwerp: |
|
|
|
Dag Bigge,
Ik kom hier maar af en toe meer langs, maar je zou eens moeten weten wat ik hier heb afgezaagd toen ik stopte. Hoe Kalli en PIC (de twee volhouders hier) dat allemaal hebben willen lezen, ik snap het nog niet.
Maar het is mij wel gelukt dankzij hun steun. En dus zal jij dat ook kunnen, als je maar wil. Het is echt een knop omdraaien en zeggen "nooit meer". En ja, die ene is genoeg om alles weer op 0 te zetten.
MAAR : Iedere "poging" om te stoppen is een poging dichter bij de definitieve stop.
Alvast proficiat dat je blijft proberen.
Houd vol, ook jij kan het.
Succes
Tommeke _________________ [url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url] |
|
Terug naar boven |
|
|
snoeperke
|
Geplaatst: 02-01-2018 23:55:19 Onderwerp: |
|
|
|
hoi bigge
eerst en vooral heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel sterkte en succes gewenst met je rookstop
en het is zoals tom hier al aan haalde
ge zou begot eens moeten lezen wat ik af gezeverd heb
echt nie te doen
gelukkig is het inderdaad anoniem ,want anders zou ik mijne kop nergens meer durven vertonen
en ook voor mij was het zwak uit gedrukt ,nie simpel
om dan nog te zwijgen over de rookstop van mijn ventje
maar zie mij hier nu tokkelen ondertussen ben ik 4 jaar en 7 maanden rookvrij ,en mijn ventje 3 jaar en 2 maanden ,en zelfs nu op deze moment zijn er nog altijd mensen ,die zeggen dat ze het nog altijd niet kunnen geloven ,dat mijn ventje is gestopt met roken zo zie je maar ,dus ik zou zeggen go go go je kunt het ,elk uur is een uur ,elke dag is een dag ,en zo ga je stapje voor stapje ,je wilt het ,je kunt het ,je doet het  _________________ [url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url] |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|