Voor iedereen die wil stoppen of gestopt is met roken.
SCHANDALIG

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Stoppen met roken // Nog iets anders ?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tommeke



Geregistreerd op: 11 Mrt 2015
Berichten: 279

BerichtGeplaatst: 14-03-2015 22:14:45    Onderwerp: SCHANDALIG Reageren met citaat
Ik ga het hier plaatsen, maar ook op mijn eigen topic.
Weet je wat ik SCHANDALIG vind aan het oude forum van komopenstop?
Als je in google ingeeft "forum stoppen" of iets dergelijks, kom je nog steeds bij hen terecht.
Dit is mensen gewoon vierkant uitlachen.
Ik hoop dus maar dat google "DIT FORUM" oppikt en in de lijst plaatst.

Prettige rookvrije zondag.
_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jempi



Geregistreerd op: 13 Mrt 2015
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 15-03-2015 09:06:03    Onderwerp: Het ziet er niet goed uit Reageren met citaat
Beste rookstopvrienden,
Ik heb een en ander opgezocht en het ziet er eigenlijk niet goed uit. Waar heb ik het over:
Google blijkt een quarantaineperiode in acht te nemen alvorens je website op te nemen in de zoekresultaten maar er zijn nog andere voorwaarden om hoog in de zoekresultaten te geraken. Ik vrees dat we met ons forum weinig kans maken om ooit in de ranking te komen. Ik heb immers vastgesteld dat op 14 juni 2011 er nog iemand een poging deed om rookstoppers te verenigen (zie http://stoppenmetroken.bbforum.be/). De oprichster (stefanie) is eenzaam en alleen gebleven en het laatst geposte bericht was op 15 juni. Maar het forum bestaat nog, al 4 jaar dus, maar bij Google kom je het niet tegen.
Toen het forum van iCoach stopte heb ik gemaild naar www.tabakstop.be. De persoon die mij antwoordde wees erop dat iCoach een Europees project was zodat hij ook niet helemaal wist wat er gaande was maar hij wist me wel te vertellen dat er in de toekomst wellicht meer gefocust zou worden op facebook.
Zelf heb ik geen facebookprofiel omdat ik geen voorstander ben van de wijze hoe zij met je informatie omgaan. Ik was daarom heel blij dat iemand het initiatief nam om dit forum te starten echter ... net als anderen vraag ik mij af hoe andere rookstoppers ons ooit kunnen vinden.
Ik overweeg om terug in de pen te kruipen om bij tabakstop te verkrijgen dat zij ofwel zelf een nieuw forum lanceren ofwel een link plaatsen naar ons forum. Ik kies voor "tabakstop" omdat dat het rookstopkanaal is dat door de overheid gepromoot wordt en waarvan de contactinformatie ook op tabaksprodukten afgedrukt wordt. VLK lijkt me te algemeen.
Of het allemaal iets zal uithalen weet ik niet maar een NEEN hebben we al, een JA kunnen we krijgen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes, Jempi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kalli



Geregistreerd op: 12 Mrt 2015
Berichten: 6637

BerichtGeplaatst: 15-03-2015 12:57:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Heel erg wat Jempi schrijft
Hoe dan ook, ...degenen die dit forum vinden, zullen dan toch geholpen worden.
groetjes,K
_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jempi



Geregistreerd op: 13 Mrt 2015
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 16-03-2015 21:11:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Beste rookstopvrienden,
Ik nam contact op met de makers van iCoach en kreeg onderstaand antwoord:

Geachte Heer C... ,

Dank voor de complimenten. Wij bij BrandNewHealth hebben iCoach gemaakt in opdracht van de Europese Commissie, net met het doel om mensen te helpen te breken met hun rookverslaving. Het feit dat het u is gelukt, doet ons deugd.
Het forum dat in de vorige versie van iCoach was voorzien, werd maar door een erg kleine groep mensen gebruikt. Daarom hebben we besloten om het forum niet op te nemen in de nieuwe versie. De achterliggende idee was dat de eigenlijke doelgroep van de Europese campagne, de 25-34 jarigen, tegenwoordig geen forum in een coach meer gebruiken, maar veel meer actief zijn op sociale media zoals Facebook, Twitter en Instagram.
Vanaf eind maart is het de bedoeling om ook met iCoach veel meer via sociale media te werken. Het spijt ons als u daardoor minder gemakkelijk contact kan houden met andere Ex-Rokers.

Met vriendelijke groeten,
S... De P...

Samengevat:geen forum meer want te oudbollig en te weinig belangstelling. Zullen we dan toch Facebook moeten leren?

Groetjes, Jempi
_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kalli



Geregistreerd op: 12 Mrt 2015
Berichten: 6637

BerichtGeplaatst: 24-03-2015 11:22:01    Onderwerp: nog iets anders Reageren met citaat
Een forum oubollig ???
Voor mij heeft het meer zin, dan FB. Waar ik nu onlangs ook bij ben.
Maar daar krijg je dan ook maar alles te lezen...van vrienden, hun vrienden,..... hun interesses en op een "stop met roken forum" gaat het om te stoppen met roken en hoef je al die andere dingen niet te lezen,...
Geef mij dan maar oubollig !
_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ss92716
Site Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2015
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: 25-03-2015 19:07:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Beste ex-rokers,

Ik ben hier vorige week eens op een avond in mijn pen gekropen. (Of was het in mijn toetsenbord?).
Enfin, ik heb echt eens van mijn g.t gegeven tegen die mensen van de liga.
Wel op een beleefde manier, maar ze wisten toch dat we kwaad waren, en nog meer ontgoocheld

En weet je wat? Nooit gedacht, maar ik heb vrijdag een mailtje terug gekregen. Ze gaan overwegen om dit forum als reclame te gaan gebruiken, en om het op google te zetten.

Misschien is het een dooie mus, maar je weet maar nooit.

Hoop doet leven.

Rookvrije groeten
De beheerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ss92716
Site Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2015
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: 25-03-2015 19:08:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Beste ex-rokers.

Ook via de FB pagina van "tabakstop" heb ik gevraagd om hulp om ons forum hier een beetje bekendheid te geven.

Vandaag onderstaand berichtje ontvangen.


"Dag ...... , ik zal het berichtje op de FB pagina plaatsen en doorgeven aan onze tabakologen, dan kunnen we mensen die op zoek zijn naar een forum doorverwijzen. Op google een advertentie zetten is betalend. Daar kunnen wij niet voor zorgen. Succes !"

Prettige avond.
Jullie beheerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jempi



Geregistreerd op: 13 Mrt 2015
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 25-03-2015 21:05:10    Onderwerp: Re: nog iets anders Reageren met citaat
Kalli schreef:
Een forum oubollig ???
Voor mij heeft het meer zin, dan FB. Waar ik nu onlangs ook bij ben.
Maar daar krijg je dan ook maar alles te lezen...van vrienden, hun vrienden,..... hun interesses en op een "stop met roken forum" gaat het om te stoppen met roken en hoef je al die andere dingen niet te lezen,...
Geef mij dan maar oubollig !

Beste Kali,
Wat jij beschrijft kom ik toch niet tegen op facebook. Wellicht staan uw privacyinstellingen niet streng genoeg. Maar dat het een andere vorm van communiceren is moet ik wel toegeven.
Groetjes, Jempi
_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kalli



Geregistreerd op: 12 Mrt 2015
Berichten: 6637

BerichtGeplaatst: 25-03-2015 21:12:28    Onderwerp: jempi Reageren met citaat
Hallo jempi,
Dat zou dus goed kunnen, maar ik ken van dat FB-gedoe niet veel.
Moet daar nog veel meer info van gaan zoeken,...
Weet niet waar ik die prive-instellingen moet veranderen.
heb nu al van vrienden , goede vrienden gemaakt en van anderen kennissen.
maar ik krijg nog steeds berichten van mensen die ik helemaal niet ken ???
Weet ook niet hoe ik daar terug uit geraak.
Geen nood, gewoon niet meer bezoeken zeker?
groetjes en volhouden met stoppen !!!
K.
_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ss92716
Site Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2015
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: 22-12-2015 21:16:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Beste stoppers,

De Liga en de mensen van Kom op tegen kanker hebben na heel veel mailen en zelfs heen en weerbellen besloten dit forum niet te steunen.
Ze hadden dit "zogezegd" graag gedaan, maar omdat ik hen niet kan "garanderen" dat er geen reclame komt voor rookmiddelen op de site van BBFORUM, willen ze er niet van weten.

Op mijn vraag om dit forum te hosten op hun server, en mij moderator te maken, verantwoordelijk voor de posts, willen ze niet op ingaan.

Jammer maar helaas.

P.S. Moest iemand hier toevallig de lotto winnen, enniet weten wat gedaan, dan kunnen we dit misschien toch financiëel met een eigen site, waar we dan wel kunnen zorgenvoor bekendheid.

Groetjes, en prettige eindejaarsfeesten (ROOKVRIJ uiteraard)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kalli



Geregistreerd op: 12 Mrt 2015
Berichten: 6637

BerichtGeplaatst: 06-02-2016 11:18:33    Onderwerp: Moderator/beheerder Reageren met citaat
Oei, sorry, lees dit nu pas.
Wat een pech...
Of dat veel zou helpen ? de lotto winnen , dan moeten we wel meespelen he.
Maar het is een idee.

Minister De Block is toch bezig met een anti-tabaksplan? Misschien kan zij helpen ???

groetjes, bedankt, succes,
Kalli
_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Stoppen met roken // Nog iets anders ? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum